برگزاری نشست سیاسی با موضوع  تقابل ایران و آمریکا در تیپ 48 فتح

نشست سیاسی با موضوع  تقابل ایران و آمریکا با حضور پرسنل کادر و وظیفه تیپ همیشه قهرمان 48 فتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۴۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و  امام رضا(ع) از وضعیت واقع شده در آمریکا که همانا تحقق پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص افول آمریکاست سخن گفتند. 

وی ضمن بررسی تقابل آمریکا با نظام نوپای انقلاب اسلامی در سال های ابتدای انقلاب که تا کنون نیز ادامه یافته به شرح مبسوطی از این تقابل شامل راه اندازی کودتا ها، ترور شخصیت های اصیل انقلاب، نفوذ در سیاست مداران و افراد موثر نظام، راه انداز طرح های حمله به ایران و عملی نمودن آن توسط رژیم غاصب بعث عراق به رهبری دست نشاندشان صدام حسین ملعون اشاره کرد.

سردار حکمتیان ابراز داشت:  ما در تمامی این مراحل به لطف داشتن رهبرانی حکیم و فرزانه چون حضرت امام خمینی (ره) و هم اکنون رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ­ای عزیز توانستیم بر تمامی توطئه ­ها پیروز شویم و شاهد مفتضح شدن آمریکا در نزد دول و ملل جهان باشیم.

سردار حکمتیان ابراز داشت: تحریم های ظالمانه و مسائل مربوط به تأسیسات هسته ای ما نیز از دیگر عرصه ­های این تقابل است که به لطف امام عصر(عج) در حال عبور از تمامی این موانع هستیم.

وی  به سیری در پروژهای برانداز نظام سلطه  اشاره کرد و گفت:  فتنه های  78، 88، و 98  جنبه های مهم این تقابل هستند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان ابراز داشت: نظام سلطه در طرح های خود به دنبال ابتدائاً بهانه سازی و سپس همراه کردن افکار عمومی جهانی به خود است تا بتواند این شکست ها را جبران نماید.

سردار حکمتیان گفت: به شهادت رساندن و ترور سردار سلیمانی بیش از آنکه نشانه قدرت آمریکا باشد، نشانه ضعف و زبونی آمریکا در مقابل  انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: اعزام کشتی های حامل فرآورده های نفتی به ونزوئلا که زمانی حیات خلوت آمریکا بود، به معنای شکست همزمان حلقه های تحریم و تهدید و نشان دادن قدرت رو به فزونی ایران است.

وی در پایان  ضمن اظهار خرسندی از این پیروزی ها ،نوید افول آمریکا توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را نتیجه این ایستادگی و مقاومت در برابر ابر قدرتی پوشالی آمریکا دانستند که در حال محقق شدن و مشاهده عینی آن توسط جهانیان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات